ח"כ בוסו על ה'תכנית הכלכלית': "הממשלה לא נתנה שום בשורה"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ בוסו על ה'תכנית הכלכלית': "הממשלה לא נתנה שום בשורה"

    ח"כ אוריאל בוסו בשיחה עם 'קול חי': "אין שום בשורות מההצגה שעשו אתמול רה"מ ושר האוצר. הם נתנו אקמול להשתיק את המחאה הציבורית נגדם. הציבור לא טיפש ורואה את הגזרות שהם עושים, הם גם שכחו את עצמאיים והשאירו אותם ללא כל מענה. מנסים רק לפגוע בחלשים, אנו בש"ס לא נוריד את הנושא מסדר היום"

    צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן
    23:36
    13.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: מי יהיה הממשיך? נחשפת צוואתו של האדמו"ר מביאלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר השדולה למאבק ביוקר המחיה בכנסת, ח"כ אוריאל בוסו שוחח עם איתי גדסי ויעקב פרידמן במהדורת הבוקר והתייחס למסיבת העיתונאים שקיימו אמש ראש הממשלה ושר האוצר: "זה מופע חסר תוכן של הסתה. הטעות שלכם היא שאתם חושבים שכל המגמה שלהם זה נגד החרדים אבל שאר הציבור יהנה מהתכנית הזו. האמת היא שממש לא, גם שאר עם ישראל לא יהנה מזה".

    לדבריו "הם פשוט זרקו דברים באוויר בלי שום הבנה כלכלית, רק בהסתה הם מבינים טוב. הם נתנו אור ירוק לכל המשק להעלות את המחירים".

    "הם חושבים שאנחנו מטומטמים", מוסיף בוסו. "אתמול ליברמן חזר הביתה זחוח 'הנה הצלחתי לתעתע פעם נוספת', אבל הציבור לא טיפש. דרעי מציף את נושא יוקר המחיה וגרר אותם לנושא הזה. כל הפרשנים הכלכליים אומרים שאי אפשר להרים תוכנית כלכלית בשלושה ימים".

    עוד אומר בוסו: "גם אנשים מתוך הקואליציה אומרים שהממשלה לא נתנה שום בשורה, שלא לדבר על הדחייה של העצמאים".

    בוסו התייחס לזלזול שניכר מדברי ראש הממשלה ושר האוצר כלפי משפחות חרדיות שרק אחד מההורים עובד ואמר: "תעסוקת הנשים במגזר החרדי עומדת על 86%, יותר מהממוצע הכללי. בתעסוקת הגברים החרדים אנחנו עומדים על יותר מ-50%. הוא לא יכול לדבר למשל על הציבור המוסלמי שחלקם באוכלוסייה 18% והם עובדים הרבה פחות – כי הם שותפים שלו בקואליציה".

    "אנחנו בש"ס לא נוריד את הנושא מסדר היום. בשבוע הבא אני אשיק את השדולה למען יוקר המחייה. ונעשה הכל להמשיך להציף את הנושא ולעלותו תמיד לסדר היום. אנו לא רחוקים ממחאת ציבורית שתצא לרחובות על יוקר המחייה", אומר בוסו.



    0 תגובות